Kräks på min älskling ibland

26juni: I morse eller vadå i morse...Fan nu!! Jag skulle lätt kunna strypa Niklas långsamt ibland. RIKTIGT JÄVLA LÅNGSAMT...
Det är väl det enda vi bråkar om här hemma...Men det är sömn. Å det är det mest töntigaste man kan bråka om. Men för mig är det så JÄVLA viktigt!!
Å det vet alla som känner mig väl...
Jag måste få sova för att funka som människa, mamma, sambo, kvinna ja allt som jag är..syrra ja allt fan!!
MEN ack så har inte Nicke lärt sig det...
Så hur mkt jag än poenterar för honom. JAG ska jobba natt jag behöver verkligen mina få timmars sömn för att klara av att vara en bra mamma.
MEN vem va det som gick upp i morse i ren protest..JO JAG...för han ska ju jobba!!!

Fan det är helt frivilligt hans jävla Facket i sommaland skit... Jag ska alltså vara uppe hela dagarna...Vila mellan 16:00 -17:30 (middag) sedan ska jag vila igen mellan 18-19 det är två och en halv timmes sömn.
Han börjar jobba 8:30 då tycker man väl iaf någonstans att jag hade fått kunnat sova till iaf 8:a men nej...
Jag måste ju ta mitt eget ansvar för min sömn..Å sova..NÄR??  När fan avlöser mig eller vadå??

DET SKA BLI SÅ JÄLVA SKÖNT NÄR HAN TAR MINA BARN OCH ÅKER TILL SIN MAMMA OCH PAPPA EN HEL JÄVLA VECKA...SÅ JAG FÅR SOVA NÄR FAN JAG VILL... JAG SKA STÄNGA AV MOBILEN OCH VARA HELT ASOCIAL OCH DEN ENDA JAG SKALL SVARA ÄR MARKUS OCH MADDE FÖR DÅ ÄR DET DAX AT FÖDA...

(fast ärligt så gillar jag inte att han åker dit heller då våran minsting här bara gråter så fort han ser farfar...sist grät han hela tiden. Å det tog ett bra tag för familjen A att fatta att han behövde sin mamma IDIOTER)

Det är få gånger jag är arg  Å dom gångerna handlar det om SÖMN... Det stör mig så jävla hårt när jag inte får sova... Det stör mig så hårt så jag skulle kunna självdö... Jag ser mig själv vara vaken i flera dygn nu...
Fan va full jag kommer bli på lördag. Det är väl det enda positiva!! 
Oskar fyller 30 så då blir det partay i högsta grad...


Jag kan inte förstå varför... Jag tycker jag anpassar mig så jälva mkt efter Niklas jobb och sov tider. Han tycker inte jag klarar av att jobba natt.. NEJ det är väl klart att jag inte klarar av då jag verkligen verkligen måste vara vaken... OM han bara kunnde låta mig sova dom timmar jag får..Skulle allt va toppen och jag skulle inte vara sur...
Men det är jag som är löjlig och inte kan ta ansvar för mitt liv... *spyr*


Nej nu ska jag ta mina underbar barn och gå ut och bada// MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Mickis

OJ, låter inte kul det där du =( men förstår dig.....klart du måste få sova när du ska jobba!!!!
o ja, jag kom iväg på dans...hehe
Ha det gott....o en underbar sommar!
Kram Mickis

2007-07-05 @ 21:31:33
URL: http://mickis74.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0