Morsdag....

27maj2007 Alexander
Sex tyckte Alexander att vi skulle gå upp i morse. Det  tyckte inte jag... Men när jag vaknade till lite så förstod jag varför...bajs!! Fy vale!! Så jag hämtade nyblöja och tvättlappar och byte i sängen. Sen somnade vi om till kvart i sju...
När vi ska äta frukost så sitter Alexander och skriker när jag gör iordning gröten.... Aaaaaa Ahhhaaaa äähhhhh eeeeehhhhhhhhhhhhhhjjjjjjjjjjjjjjjjj 
Å blir super nöjd när man sätter sig brevid för att mata. Tänk vad lite mat kan göra honom glad. En annan kräver ju lite mer för att bli glad.. *skratt*
Niklas och pappa tapetserade om i vårat gammla sovrum för att göra barnrum och sovplats till Alexander där. Hela morgonen har han spanat in sitt nya rum från gåstolen. Nyss kom han utåkande hit till mig, så han verkar verkligen gilla det. Allt är ju på hans nivå.  Slipper han åka runt här och dra i det som är mitt...
Får se vad dagen ger oss...Alexander  och hans storebror ska iaf få leka i parken vid Gammelmormor idag.

// MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0