Välkommen till min nya blogg!

23 Maj 2007
Jag blir alltid smått förvirrad när jag ska börja med en nya sida. Starta en blogg få till det som jag vill....
Jag vill ha det bra men blir smått halvgalen när det inte går på en gång. Men det är väl så här, man måste testa sig fram trycka på alla knappar som går och se vart man kommer.
Jag ska göra mitt bästa för att göra en bra blogg. En blogg som jag hoppas att någon läser men helt ärligt gör jag den mest för mig själv. För att jag ska få skriva om mitt liv. Om mina tankar, funderingar, känslor, idér om livet i största allmänhet.
Jag tänker vara ärlig och jag hoppas att jag inte stampar någon på tårna så att någon blir ledsen eller stött, det har ju tyvärr hänt....
Men ödet är mitt liv...Å någon har reden prentat ner mitt öde. Jag lever ju mitt liv och allt har en mening både på gott och ont. Jag ska ge gärnet i min blogg //MARIA MAROSKA

     KALL ÄR SÄNGEN UTAN SÄNGKAMRAT...    

Kommentarer
Postat av: maddo

Hej hej...
Bara jag som vinkar här inne ochuppmärksammar att jag vart här och snoka runt och prova massa saker åt dig... :-D värsta försökskaninen...
Du är bäst! puss på dig! /kram m.

2007-05-23 @ 21:46:13
Postat av: Mickis

Hej du :-) o välkommen hit *ler* Hoppas vi kommer trivas här både du o jag....har inte heller fått riktigt grepp om den här ännu, men det kanske kommer :-D
Ha det bra...hälsa N o småkottarna *kramar*

2007-05-23 @ 22:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0