Blogg tillängnat Mickis ;-)

Hörde att en av mina läsare ville vet varför jag slutat blogga...Så jag ska genast ta mig i kragen och börja om på nytt.
Jag var så nere ett tag... Down helt enkelt. Vet inte riktigt varför men så var det iaf. Livet var hopplöst. Det är inte ofta jag får såna här svakor men får jag dom så sjunker jag långt ner och det ta ett tag att få mig upp.
Men nu är jag här igen!!
Glad, pigg och med massor av energi!!
Nej, jag tänker inte börja nå nytt liv med träning och aktiviteter högt upp över öronen. Jag tänker leva på som vanligt. Fast med och utan höst depp...
Jag ska ta nya tag...iof är dom redan tagna!! *fniss*

Hur är det med allt då?
Alexander lider av sin jäkla astma så fort han får täppa eller feber. Ibland när vädret slår om för snabbt oxå...Så typist.
Zebastian har man vant sig med...han kör ju på med sin meducinus som vanligt morgon och kväll...
Nicke är pappa ledig och är hemma och sköter hemmet...hmmm Ja, det gör han...men inte lika bra som jag!! *skratt*
Jag ja jag har börjat jobba 75%
Skönt att komma tillbax till jobbet.
Jag måste verkligen ha nått att göra...
Jo, ja man har väl nått när man är hemma med sina barn med. Men jag kan inte vara hemma för länge....
Nästa knodd... När nu den kommer. Får Nicke ta den längsta ledigheten. Känns så idag iaf...få se när det är dax.
Jag och Nicke skall ta oss en kopp kaffe och lyssna på Adam och Gry nu. Brukar tävla här hemma i vin adams pengar!!
Nicke vinner alltid. *morr*
// MARIA MAROSKA!!

Kommentarer
Postat av: Mickis

Välkommen tillbaka :-)
Skönt att du känner dig gladare igen nu.
Hoppas ni får en toppenhöst.
Kram Mickis

2007-09-19 @ 19:18:35
URL: http://mickis74.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0