Ny dag!!

Känner mig lite halv fisig i kväll.
Att jag och min laktos mage inte kan låta bli pannkisar...Först igår...nygräddade av Nicke. Å sedan på jobbet i kväll...nygräddade av Kerstin.
Å det leder till fisighet och massa gas i min stakars mage. *GRRRRRRR* (att jag aldrig lär mig)
Vaknade av klockan 7:00
Upp gjorde frulle till våran skolkandidat. Skjussade honom till skolan...
Sedan hem till en halv sur sambo och en snorig lillebror. Sambon nicke päron pung blir glad med lite kaffe. ;-)
Allemannen blev osorig med hjälp av näsdroppar, sen gick förmiddagen och vi åt lunch och sedan stressade jag iväg till jobbet...
EN HEL TIMME FÖR TIDIGT *ARG PÅ MIG SJÄLV*
Jaja, vad gör det...vi fick lite gjort iaf...

Vi har en sån hel töntig jobbar kompis... Så jag håller på att avlida på denna människa... man kan inte va en sån stor tönt!!?
Skäms nästan över att jag tycker detta...Å jag är inte ensam om dessa tankar så jag kan väl inte ha fel.
Denne jobbar vän måste ju komma från samhall eller nått innan jag (vi) började jobba där...
Fy...jag vet jag är snart 30 och man ska inte tänka så här. Men ibland när denna pratar så vet jag inte vad jag ska tro.
Om denne är tappad som barn, eller om denne menar allvar eller inte?
Ni vet när man nästan vill sjunka genom golvet bara för människan framför en är så pinsam...
Ja ja...nu är det så här.... Å jag säger inget...visar ingen min...försöker att inte prata med mina andra arbetskamrater om denne....Här ska inte utövas mobbing....
Tur att jag har Nicke att skvallra av mig på...skratta och bolla med. SHIT...denne är verkligen tappad som barn!!

Fy på mig!!!

Jag kommer hem...barnen sover...kollar in Facebook...familjeliv och sist här... inget händer...

Jag har dock en liten hemlis... Men den berättar jag om en annan dag!!! 
trött måste sova!! // MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0