Shit va trött jag är...

Så jag tänker borsta mina nötter och lägga mig för att sova...Mina grabbas sover...Nicke sitter här brevid och sjunger undrar om han blivit inspererad av kvällens Idol som jag tittade på..

Dagen har vart super.. Åt lunch med maria...kollade runt på stan. Införskaffade Alexander två mössor. Nicke tyckte den ena va skit ful...
Iof så är inte Alexander så söt i mössa men en sådan måste man ju ha....

Sedan fickade vi med Sara-Lii (stavas det så)
Å sedan begav jag mig till ica och fritids. Vi gungade i parken och jag snackade lite skit med Linda (felix och sixtens mamma)
Sedan kom min fackpamp till sambo och vi begav oss till Oscar...
Dagens födelsedagskalas...
Det betyder alltså att...
OM exakt en månad fyller Alexander!!

Oj tror iaf inte jag orkar med ett sånt stort kalas som Oscar fick...
det är väl okey... ?!?!?
Det är ju iaf bara snörerna som är roliga!!

nej sängen ropar mitt namn!! MARIA MARIA KOM....// MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0