Då var det dax att försöka få igen denna blogg igen!

Åren har sagt poff och vardagen är väl nästan den samma. Fast just nu jobbar ingen av oss här hemma. VI är hemma och njuter av våra barn och av sommaren.
Så vart tog året som gått vägen då...Ja det ska gudarna veta lixom. Det har gått till att vara gravid. Barnen ha växt ytterligare ett år. Niklas har börjat med Amerikanskfotboll igen och se säsongen är snart slut igen. Sista hemma matchen på lördag sedan är det borta som gäller.

Måste säga med handen på hjärtat att det är svårt att blogga vidare på en ny blogg men jag skall inte ge mig. Det ska funka att komma igång igen.
Så håll tummarna för mig...Okey!!

Jag börjar redan nu...

I natt sov Jonathan från 21:15 till 05:45 helt sjukt han är ju en bebis som ska vara vaken massor. Fett mkt lixom. Men inte min J heller. Jag gick upp med kidsen i morse. Nicke fick sova två timmar längre. Blev väckt när frullen var klar.
Barnen åt och vi med. Jag skulle behöva vika resten av våran förbannade tvätt men det orkar jag inte. Istället sitter jag här och försöker få igång bloggen. Alexander och Nicke är på Nickes jobb och hälsar på och fikar med tanterna och sedan skulle dem ta vägen förbi ica. Zebastian är ute och cyklar med Sebastian, det är hans nya grej i sommar. Att cykla! Han fick en trickcykel av oss i födelsedagspressent och den har han verkligen gillat.
Jonathan har ätit, bajsat och somnat om.
NU kommer Alexander och Nicke hem....återkommer i morgon // MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0