Fika

Fick så fint fikabesök här på förmiddagen sååå. Mickis med Dennis. Vilken kille...han och Jonathan även kallad Jojje kommer att bli farliga killar när dem blir stora. Farliga som vakert sött underbart farliga.  
 
Mickis kom hit med kakor och gottig mintchoklad. Det är nå fel jag gillar choklad... Oskyldig
Alexander var så duktig och gick och tvättade sig efter han ätit kaka och choklad...
Mindre duktig när han skulle öppna dörren till toan.
När jag skulle vinka hejdå till Dennis och Mickis så såg jag när jag stängde dörren...choklad på tapetern...
Så det var bara att skura tapet medans Alleballebus åt lunch.
*skrattar*
ÄÄÄ det är sånt som händer och det är tur det finns lite Ajax och trasa...

Alexander åt lunch och Jonathan fick en flarra ersättning och nu sover dem sött. I sitt rum...
Jonathan i spjälsängen och Alexander i sin säng... Så sött så...
Jag vred på speldosen sedan somnade dem så sött....

Själv har jag ätit en macka och druckit te. Ska kasta upp mina fötter på soffan i 30 minuter tänkte jag. Läsa lite i boken jag håller på med.

Zeb fixade skolan som ett proffs...Å kommer hem om två timmar. Han ska vara hos danne denna vecka men dem ville klippa sig på eftermiddagen/kvällen.
Jag är familjens frissa... // MARIA MAROSKA...


Kommentarer
Postat av: Mickis

o ja...våra grabs får vi allt hålla i under åren skrattar

2008-08-18 @ 21:38:02
URL: http://mickis74.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0