Förmiddagen

sa poff och nu sover mina grabbar sött...
Jag var verkligen ap trött när Nicke väckte mig i morse.
-Nu går jag Alexander är  vaken!!
Shit det kändes som klockan var typ mitt i natten. Men så var det inte. Den var 7:40 och det var bara att gå upp.
Alexander vaknade super snorig kl 4 i morse...Inge vidare glad kille idag. Svårt att ha nappen och svårt att amma. Det mesta är svårt idag för våran miniskrutt.
Vi åt frukost och sedan plockade undan lite tvätt och sedan kom Albin och Lone med bullar och vi fikade. Albin och Alexander lekte för fulla muggar.
Även Albin fick vara totto häst.
Barnen åt lunch och sedan åkte dem hem till tillberga skogarna igen. Medans mina kids fick snällt lägga sig i varsin säng i sitt nu mera gemensama rum. Å sova middag...
Å jag äter rester och tittar ut på hällregnet... FY VALE...måtte det hålla upp när jag skall ut med grabbarna små för att hämta Storebror på fritids.

SNÄLLA LÅT DET INTE REGNA DÅ!! SNÄLLA!!! // MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0