Gårdagskvällen

Efter en hel lång dag för att försöka reda ut våra dagligabekymmer så som tvätt, städ och hushåll. Å hjälpa min sambo att få i säng barnen. Blev det vin ute med vänner. Eller det började med att vi åkte till andra sidan stan för att inta en societets fest, där jag iaf kännde mig fett malplaserad. Det bara kröp i mig och jag ville verkligen bara hem...eller nej hem ville jag inte jag ville någon annastans bara. Tur Vickan va nykter så vi kunde ta bilen och brassa ner påstan...
Vi hade bestämt Bill och Bob...
Men dem andra ville gå på Harrys... Vi ställde oss glatt i kön. Men sedan kände jag att NEJ... shit vad gör jag här. Runt om kring mig stod medeleålderskarlar. Då menar jag inte 30 *skratt* Utan 45-50 Å inte bara karlar utan över spaklade damer i samma ålder.
NEJ!! Jag tänkte inte betala pengar för att gå in på ett välldigt trevligt ställe och mingla runt som en packad sill med dessa människor. Även fast jag hade mina vänner med mig...så vet man ju... *poff* säger det så är man bort tappad i mängden.
Å jag kände verkligen för Bill och Bob. Så jag vågade vägra och gick till BoB och med mig hängde fru Thunberg som oxå kännde att detta är fel.
-Jag vägra betala för att gå in där.
JAG MED...Å vi ropade till dem andra...NEJ vi går till BoB.

Inget ont om mina vänner men jag kände faktist att jag hellre tog det lugnt med frugan än att stoja och stimma.
Sedan tog societtets folket bort uddan av det hela lixom.
Sen kännde jag att det hävdes ut lite små konstiga pikar om det ena och det andra.
Jag känner ju några av mina vänner som ler och långhalm. (eller vad är det man kallar det?)
Å jag ser ju när dem måste hugga av bara jävelskap. Å då skäms jag... Generad
Måste man ärligt försöka trycka ner folk för att må bra...?? Eller gör man det för att visa vem som typ bestämmer.
Som med djur dem sätter sin rang i kullen lixom.

Sen blev jag så full iskratt när någon häver ur sig på denna tjejfest med magnus...hahahhaaaa

MEN Harrys där hänger bara massa jävla kommunalkärringar som är ute efter att pippa.
*WHiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii*
Man kan ju undra vilka det är??
Så jag frågade...
Ja men där hänger typ facket.... Min morsar polare facket personer...
Jaha såna som jag då...som sitter med i kommunals styrelse.
DÅÅÅ blev det tyst...

Men ärligt jag skulle ärligt vilja veta vilka dessa människor är som springer runt och pippar på Harrys och är facket personer...
Tåls att luska i...

Ja men iaf jag och fru T
Tog in en korg med natchos och dipp och lite vin och cider. Sedan så snackade vi en massa goja och kl 01:00 så gick vi till musse för att handla godis.
Thette T tog bussen hem och jag tog en bulle.

Det var riktigt trevligt. Å när jag kom hem var Nicke vaken så jag var bara tvungen att ventilera vilka nördiga vänner jag har som blev sura för vi gick till BoB och alla taskiga komentarer dem hacka ur sig. Eller dem...HON!
Visa saker kan va kul... men inte alla...
MEN MEN...
Ja vi snackade skit och kollade på någon slå mig blå film. Tycktde dem slogs mest hela tiden. När klockan va två i natt fick jag panik...shit snart vaknar våra barn.
Å det var min tur att gå upp på morgonen och vara med dem....

whiiiii så jag kastade mig i säng bokstavligt!! // MARIA MAROSKA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0