Imorgon

är det dax för Zebastian att börja andra klass. Han kommer inte längre vara etta plättare...
Men han kommer däimot börja ny skola...
Om han är nervös...NEJ inte för att börja skolan men för att börja nya fritidset. Men vi var och hälsade på i Torsdags. Kollade läget och vart han ska hänga allt och så..Kollade in nya fröknarna där och så...
Å varför blev det så att det blev byte så här mitt i grundskolan...
VI som planerade det så bra med en 1-9 skola och allt...
JOOO skolan lägger ner 1-6 och sattsar på 7-9 istället.
Kan dock förstå att det blev som det blev men är ändå besviken. För lite barn betyder för lite pengar och det betyder dyrt för kommunen Å ett fetto NEJ från våra politiker.
Så det betydde att dem även la ner båda fritidserna som låg runt skolan han gick.
Ässs tycker jag... men men det är bar att acceptera och hoppas att denna skola han ska börja på nu är bra. Å bättre!!
Får vi se vad han tycker i morgon efter upprop och så!!
Nu ska jag förse mig med nattsömn. // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Mickis

Hoppas det går bra för Zebastian imorrn och att han kommer trivas med det nya.

Kram från oss alla

2008-08-17 @ 22:10:51
URL: http://mickis74.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0