IRRITERANDE SÅ SÄG!!


Jag har en vän som bloggar as hell här på blogga. se. Hon är ensamstående med sin lilleman. Jobbar och försörjer sin lillafamilj och pojken går hos dagmamma....
HON får skit i sin blogg för att hon är ute och roar sig 2-3 ggr i månaden. Å då är lilleman hos sin mormor...
VÄNTA NU...:STOPP!!
Ärligt är det verkligen så jävligt att man går ut på krogen eller tar ett glas med sina vänner när man är ensamstående och drar HELA lasten familj själv...??
När jag var ensamstående med Zeb fick jag ap skit för att jag var ute på krogen. Men att jag jobbad varanna helg och två kvällar i veckan och hade barnvakt sa INGET något om. Då var jag bara en bra mamma som VAR TVUNGEN att försörja mitt barn.
Alltså som mamma måste man med få ha KUL!! Man måste få ANDAS och vara vuxen...med sina vänner. Sedan om man väljer att gå ut på korgen eller gå till frisan eller fransk manikyr ska väl inte göra någon skillnad.
DET gör AP ont i mitt morders hjärta när andra folk dömmer än bara för att man väljer krogen. ÄR MAN en SÄMRE mamma för att man är på krogen?
NEJ ELLER HUR?? NEJ NEJ NEJ NEJ...
Man är en super bra mamma!!
Släpp snacket om jag gör allt med mitt barn och när jag skaffade barn så viste jag att jag var tvungen att välja bort mitt nöjes liv..

IN MY AS LIXOM!! IN YOUR AS...IN ALLAS JÄVLA AS!!

JAG HAR SKAFFAT BARN... JAG HAR VALT ATT MINA BARN FÅR ANNPASSA SIG EFTER MITT LIV....PRECIS SOM DERAS BARN SKA ANNPASSA SIG EFTER DERAS LIV OSV OSV...

Jag är uppfostrad så... Min mamma och pappa släpte inte sina intressen/uteliv/LIV för att vi kom... jag och min bror. Vi har fått hänga med på det som är barn lämpligt och blev bort "rövade av en barnvakt" när det inte var lämpligt att ta med barn.
Å det tänker jag tala om och säga till mina söner. Skaffa barn och lär dem annpassa sig efter dit LIV... Släpp inte all bara för att barnen kommer!!

AIGHT till mig!! // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: virran

AJ LAV JOOOO!!!



Hell yeah.. allt du skriver är så rätt!! Dom måste avundas mej!:D

2008-08-19 @ 21:46:59
URL: http://veronicanoer.blogg.se/
Postat av: Beckah

Ja! Klockrent. Det är ju barnen som kommit in i MITT liv. Det är inte jag som joinat deras liv...de fanns lixom inte utan mig :-)

2008-08-19 @ 22:57:11
URL: http://busig.sida.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0