Jonathan


och jag begav oss till Sjukgymnasten idag efter vi lämnat Alexander i morse.
Han charmade verkligen ALLA där idag. Jag brukar inte skryta om mina grabbar.
(eller brukar jag?)
Jo men iaf han charmade verkligen alla med sitt leende. Han var verkligen super glad idag.
Våran sjukgymnast heter Åsa och är super bra. Hon är verkligen goo och ger oss massor med stöd och råd. Vi jobbar på med höger sidan och han jollrar på och gillar att "prata" med sin sjukgymnast.
Han visar sin bästa sida verkligen när vi är där. Idag var han så glad och så pratig att en anna sjukgymnas var tvungen att komma in och kolla in på den glada 3 månaders bebisen.
Dem hade aldrig sett någon så glad och med.
(sa dem iaf och jag blev stolt)
Han låg på mage och greppade leksaker och låg på rygg och visade allt han kunde.
Träning ger resultat!! Det är roligt att se...
Han hjäper fortfarande till med västerhanden i vissa lägen. Men det är tillåtet än så länge säger dem. Hur det än är....är han ju bara 3 månader.
Vi skall nu öva med att lägga leksaker i högerhanden då han inte är så intresserad av att hålla kvar dem som han gör med vänster handen. Så nu är det bara att öva det med på våran morgon gympa.
Men vi får nog ta det i tvåsteg.
Förr har ju han och jag övat med höger sida på morgonen när han får en ny blöja och blir tvättad innan "frukost ersättningen"
Men han är ju rätt hungrig då och då tror jag inte han är ett dugg intresserad av att hålla nå leksaker!
Men nästa gång vi skall dit är han 4 månder. Vi beslutade oss för att ses 1 ggr i månaden för att vi övar på så bra hemma. Å skulle det vara något är det ju bara att ringa Åsa.
Så får vi se om han börjat ha tendens till att vända sig nästa gång vi är där... Man vet aldrig... Ingen stress enligt Åsa.... Han är inte så där jätte lycklig när han ligger på mage hemma inte som han är när han är hos henne. Men det är väl för att hon är så söt och snäll och goo.. // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: maddo

Duktigt jobbat lillJojje.. :-)



Puss på dig! från mig... =)

2008-08-27 @ 23:02:59
Postat av: Josefin | Shadyblonde

Sv: joda det är rätt soft så :)

2008-08-28 @ 10:16:46
URL: http://shadyblonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0