Kärlek när man är 8 år??

Är det lättare än när man är 30+?
Min son har kärleks problem... Han känner sig smått lurad av varelsen kvinnan.     
Julia har hans tjej hettat i några månader nu. Dem har gjort slut och blivit tillsammans så vi som föräldrar hänger inte riktigt med.
Helt plötsligt är dem osams så det rycker om det. Å fattar inget av tjejer... Räcka ut tungan 
Jag mins när jag själv hade min första pojkvänn men kan inte tycka att det är så kompliserat som det är idag. Vi pussades och höll varann i handen varannan dag typ. Å sedan lekte vi järnet
Å vi gjode inte slut och blev tillsammans om och om och om igen. Utan vi var ihop och sedan gjorde vi slut. PUNKT!!
Å vi var tillsammans länge. Länge i befattningen liten...
Jag och Niklas har ju vart tillsammans länge 6 år.
Men det var iaf 1 år vi polade ihop två sommrar om jag inte mins det helt fel...

Å vi tjaffasade inte och skrek och va tjuriga.
Även fast det var lite jobbigt när vi gjode slut. PÅ badhuset på K-badet.  
Mins det så bra så...
Fattade inte så här i efterhand varför vi gjorde slut...
Men sedan så pratade vi aldrig med varann nå mer.
TRAGISKT... det kanske var som nu iaf när jag tänker efter?!?!
Men vi var inte inte så där fram och tillbax. Slut varannan dag typ!! Hahahhaaaa

Men Zeb själv säger att kärleken är tuff för tjejer är som Aliens // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Mickis

hehe, jadu...inte lätt med den där kärleken inte ler stort

2008-08-14 @ 09:56:04
URL: http://mickis74.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0