Min sambo

håller på att sluta snusa...JAG SÄGER BARA   
Shit här tänst det på alla sylindrar så fort det är något. Då pratar vi om lugne herr Andersson. MEN han är nu försvunnen och befinner sig på annan ort eller något?? 
Förmiddagen såg ut på detta vis hemma hos oss!!
  
Jag har nog fått skäll om det mesta idag. Tillslut sa jag bara gå och köp snus för fan. Jag orkar inte äns berätta allt...
Jag fick iaf skäll för att jag lämnade J i A´s säng upppallrad med kuddar medans dem städade i hans rum.
(jag själv gick och lagade lunch)
Han kunde ju ha ramlat....  OMG!!
NER PÅ EN KUDDE....UNGEN VÄNDER SIG JU INTE ÄNS SJÄLV....
Nej herregud...
Jag har så här stor lust!!

SÅ HÄR STOR
att handla snus...Men gör det inte!! Han fixar detta... Men jag säger bara... Jag har hellre en snusande glad sambo än en sambo som röker och är glad...
HAHHAAAAAaaa!!

Nej men det var iaf super skönt att komma iväg med Therra Thette Theresa och Madde på MK tjej eftermiddag. Vi fick spa och spakla och skrubba. Å bara vara utan kids...
Så jäkla skönt...

När jag kom hem var allt bra igen och jag hade en lung och behärskad sambo och jag var med lugn och behärskad. Vi var som två sofftisar...
Käkade mat och lekte med barnen. Å fick hem en helt överkär 8åring... SHIT!! Den ungen!!
Mer om hans kärlek i morgon...
Mina ögon håller på att gå i kors...
Jag har skurat golvet här i köket och hallen och vill inge mer än att sova...men väntar på diskmaskinen... 15 minuter kvar. Men jag hinner gå och borsta bort tandtrollen och tvätta bort sminket så länge... // MARIA MAROSKA 






  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0