Mitt skithumör

förstörde nästan hela dagen. Men jag var så jävla arg i natt så jag skulle nästan kunnat gått hemifrån. Å ändå ville jag skylla allt på Nicke... SOM inte äns var hemma.
Ska absolut inte skylla på sömnen men gör det ändå   

Jonathan var super gnällig som snorig och sjuk på kvällen. Å efter en lång dag i rätten så ville jag inget mer än att sova. Niklas skulle BARA följa med Julia hem men han fastnade vist på deras balle. (balkong) å där blev han sittande tills fan avlöste honom eller något.
Så en trött maroska ringde och frågade vad han tagit vägen. Kommer snart är det okey... Å jag svarar JA... det är ju upp till dig...
Å sedan var han borta!! *poff bort blåst* Som en vinande västan vind...
10 vaknade J fick näsdroppar....00:00 vaknade J fick ny blöja och fick vaggas till sömns 02:00 vaknade J fick mat och nya droppar i nästan.
Å INGEN JÄVLA SAMBO HEMMA... Å då var han fan jävla...Å MOBILEN LÅG HEMMA...
Vilket AS HOLE JAG TYCKTE HAN VA...
02:30 somnade J å då kom en glad sambo hem.
NI vet som inget hade hänt...
vad är det med dig då?
JA!! Vad var det med mig... Jag var helt jävla slut och ville bara sova... SÅ jag röt...JA DU SKULLE BARA GÅ MED JULIA HEM OCH DU SKULLE BARA STANNA ETT TAG TILL... Då var kl 20:30
Sen kastade jag mig sängen och ville bara gråta...men sket i det och somnade... VAKNADE 03:40 av en helt arg J. Det var super svårt att sova med denna täppa... Så han fick mat igen och tillslut somnade han på min arm. Å vad klockan var då har jag ingen anning om. Men så fort jag la ner honom så vaknade han av täppa i näsan. SÅÅ jag satt upp med honom på min arm. Pallrade upp mitt täcke under honom och hade armen runt honom.
(lite svårt att förklara)
När klockan var 05:30 sjönk jag försiktigt ner till liggposition med nackspärr. Å la ner honom med... SAKTA... SAKTA...
06:00 kom Alexander...
Jag gick då upp i ren ilska... Hade inte äns lust att träffa den där stinkande bomben av alkohol och rök.
Jag bara typ hatade honom just då...
06:30 vaknade J. Å så var vi uppe...
Jag var så jälva trött men höll humöret uppe för mina barn. Zebastian kom upp och jag gav barnen frukost. Blev arg på Alexander och i den vevan kom Nicke upp.

Varför är du så jävla tjurig för då...säger fanskapet då...
Då brast mitt humör och jag ville bara döda...   

INGA ONDA DISKUTIONER FRAMFÖR BARNEN ÖVERÄNSKOMMELSEN SPRACK!!
Jag bara vräkte ur mig... Å tårarna rann... FÖR att jag var arg...
Nicke stod nog mest som ett ? om inte som två ??
Jag orkar inte... Jag har ingen lust att sköta vårt hem själv...Inte våra barn heller... Jag vill att vi ska göra det vi TVÅ.
Du har fan världens bästa sambo.... Jag öppnar inte min trut om din träning 4 kvällar i veckan och 1 matchdag varje vecka. Å sedan dina LAN och dina vänner och dina och ditt och ditt.
JAG är trött och säger upp mig nu.
Fast jag tog iaf med mig Alexander in i duschen. Han chockades väl av en helt arg hysteriskt rytande mamma så han missade munnen när  han skulle äta sin fil.
Så vi duschade och efter en stund kom Zeb.,
Mamma är du arg på oss?
Då vill man ju bara gråta...
Det som är bra med Zeb är att man kan förklara varför... Att man som mamma är trött ibland att man inte orkar göra allt själv och att det är jobbigt ibland att hålla skenet och humöret uppe när man inte får sova på natten. Han fattade (tror jag)  och gemförde det med när han lägger sig sent och Alexander kommer in och hoppar på honom innan jag hinner stänga hans dörr och han är trött och bara vill sova då... Hahhaaaa!! Ja nått i den stilen iaf.
JAG ville bara sova...SOVA så jag fick bli på bättre humör. För får jag bara sova...Så fixar jag mina barn, mitt hem, min sambo, mitt liv.
Sen att jag när jag är i tillståndet som jag var idag. Så tycker jag bara synd om mig själv... Då skiter jag i vad andra tycker och tänker.
Då vill jag bara att folk ska förstå...Å säga... Gå och sov... jag fixar det som är kvar av morgon bestyren...Då behöver jag ingen som min älskade som ska diskutera sig till RÄTT lösning. Jag behöver ingen mer lösning än att sova... INTE när jag är SLUT!! Då behöver jag sova för att fylla på mina depoer för min familj.
Å självklart finns det andra sätt att få ut sin frustration på...Å sin ilska, besvikenhet, upprördhet.
MEN shit det kokade i hjärnan på mig...
Jag hade lust att klä mig och drämma igen dörren och inte komma tillbacks förrän jag sovit ett dygn eller två?
Jag vet att jag kan vara världens tjurigaste sambo... Jag är helt oresonlig ibland... Jag är en tönt i mellanåt när det gäller mitt beteende...
MEN när jag märker att jag håller på att ta slut... Då får jag panik... Det har vart mkt denna sommar och vår det har varit kännslomässigt jobbigt.
Å jag är van att vara stark som en mur.
Så då kommer paniken när jag känner att shit... Jag pallar inte detta.
JAG OCH MIN SÖMN ÄR JU IOF UNIK.... (alla som känner mig vet)
Jag funkar inte utan min sömn. Så varför jag har tre barn och vill ha fler är ju igentligen helt puckat?? (eller?)
Nicke fattade väl... Eller han rymde väl för att inte barnen skulle behöva vara med sin psykomorsa...   

När vi hade duschat så sa han bara det funkar inte att lösa saker på detta sätt. Jag klarar det med tänk på barnen!!
Shit våra barn har väl hört mig så här två kanske tre ggr. I ARGT HYSTERISKT TILLSTÅND.... Tänk dem barnen som lever med föräldrar som bråkar, skriker och sloss varje dag...
JAJA... men iaf... han rymde ut med våra barn. Dem stora. J stannade hos mig. Han fick medicin och en flarra ersättning. 10:30 deckade han på min arm i våran säng. JAG vågade knappt röra mig när jag skulle lirka till mig en kudde så jag slapp nackspärren.
SEDAN SOV VI SOM KLUBBADE SÄLAR TILL 13:00
Nicke har vart hemma med barnen och lagat mat. Julia och Fredrik har ätit här. Alexander har gråtit precis utanför våran sovrumsdörr. Plus att det har ringt på dörren när Zeb´s kompisar kommit och gått och haft sig.
JAG var helt utmattad...
Men dem där timmarna gjorde mig glad igen. Å jag kunde be min sambo om ursäkt och jag kunder vara mig själv...
(tjurig hela tiden som nicke säger fast det är mest på skoj för jag är inte tjurig alltid heller)

Fixade mig och vi tog en promenix hela familjen till Nickes mormor och morfar för hans mormor fyllde år. Med oss därifrån fick vi Barnens farmor och farfar och farbror Robert. Vi gjorde hemma gjorda hamburgare och prommisar och hade det super trevlig kväll...

Så summa sumarum idag har jag inte vart någon bra sambo eller mamma och nu ska jag gå och sova...för att vara pigg i morgon eller i natt... eller när det nu är...   // MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0