Ska vi verkligen ha fler barn...

    
Igår kväll var det svettigt...
Alexander skrek hysteriskt. Efter farmor och farfar hade gått och vi satt i soffan och skulle kolla Emil i lönneberga på Bolli...då började han plötsligt gråta... Å sedan grät han ett tag... slutade och jag han blogga lite. Å sedan började han igen. Från ingenstans. Mitt i när jag satt och ammade. Han fick snällt sitta på mitt andra knä och gråta och Jonathan blev störd...
Försökte fråga där efter 20:00 om det var magen eller hur det var. För Alexander brukar själv fråga efter välling vid 19:00 eller så får han de. Men igår var det smärre kaos och jag var irritabel som satan  
Men han fick välling och så var det dax för gråt. Jag satt med två gråtande barn på golvet och vaggade och försökte att hyssa. Zebsatian kom då hem gråtande...

Whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!
Med en stövel med blod i... Han hade gjort illa sig hemma hos Julia men skyndade sig hem istället... Så då var det bara att lägga ner en gråtande Jonathan och en gråtande Alexander låg på golvet och blev helt hysterisk.
Zebastian fick plåster
Alexander fick två supp alvedon
Jonathan fick ersättning
Sedan somnade Alexander i mitt knä
Jonathan låg i sittern och kollade nallarna
Zebastian duschade...

Å jag blev super duper glad när Nicke kom hem och bar in Alexander i sitt rum.
Underhöll en allt för trött J medans jag fick kissa och andas ut i badrummet.

Nu kan man ha ett barn på varjeknä... Å Zebsatian kan man prata till sans... men vad gör man om man får en till pytt.
En pytte som Alexander säger??

hur gör folk?? Eller hur gör föräldrar med många små barn??
// MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0