Staden

tog mig inte med storm.. *hahahaaa*
Nej men serri alltså....det blev en trevlig stund på stan. Med Lunch på Bredbar och en terrorist unge. Unge Herr Andersson fick spel där inne...
Å satt och ropade MAMMMMMMMMA MAAAAAAAAAMMMMMMMMMA MAAAAMMMMMMMMMA!! Som en galning. Skämigt!! JAAA!!
Jag brukar ALDRIG tycka mina barn är skämmiga men det var det, det spelade ingen roll vad jag sa eller gjorde han bara vråla helt hysteriskt och så flinade han.
Sen dummade han sig med maten och spottade ut vattnet.
AP UNGE....HELL YES!! 
 
Men det slutade med att han fick lägga sig i sin vagn och sova... Han somnade på stört!! Han var spånande trött...Men allvarligt... Den där fina ungen jag engång hade har blivit mer vild än tam. Jag är fasiken en sträng mamma. Rutinerna sitter och han VET... HAN VET!! Men nej... Han vaknade när vi var på skopunkten och skulle införskaffa oss nya gummistövlar. Han valde ett par Röda med små vita moln på. Så sött... 
När vi skulle åka hissen upp igen satt han och skrek...  HJÄLPPPPP HJÄLPPPP AJ AJ AJ ONNNNTTT!!
Men hur normal är man då då??
Å så sa jag åt honom...då flinade han!! Å när sara öppnade hissdörren sa han TACK TACK... Å sedan bara flina han ända in på LINDEX var han en fin fin pojk i sina bästa år.
Vi skulle prova en jacka där inne...
NEJ TACK MAMMA
NEJ TACK....
Å så kastade han sig på golvet och vråla onnnnnt mammma aj onnt NEJ TACK... ingen gakkka!!
Gissa tre gånger om folk har glott på mig och mitt skrikande barn...
Men jackan blev provad men det var på tok för stor...SYND!! För annars var den snygg...

Inne på Ica skrapan hade Jonathan precis somnat....SKÖNT!! Men han fick sova typ 3 minuter....För hans jävel till storebror drar undan hans filt och skriker rakt ner i hans del av vagnen. MAAAAAAAMMMMMAAAAAAAAAAAAAA!!
Så han vaknar med ett ryck...Å skricker hysteriskt tills jag skällt och handlat färdigt på Ica. Å tills jag kommer ut och får sätta mig ner och ge honom lite mat så han somnar om...

Å tro inte att leka av sig i regnet med sina gummistövlar hjälpte...
Jag tänkte han är nog less på mig och mitt stan och rännande...
NEJ...på vägen upp hit...så skriker han och flinar på samma gång...ONT MAMMA NEJ...
Å då rör jag inte honom...JAG GÅR EFTER HONOM....
Så tillslut lämnade jag honom längst ner i trappen och gick upp med en ledsen lillebror som inte orkar lyssna på en skrickande storebro.
Jag lessnade... Jag va såååå trött på honom. Där låg han längst ner i trappen med rumpan upp i vädret och huvudet i sina händer.
Jag packade upp och såg Nicke komma så jag lät honom ligga där...
Å sedan har allt vart en smärre kaos här hemma.
Rocky, Maria och Blom kom... Alexander la sig på Rocky... hoppllllaaaaa!!
Allvarligt Rocky är ingen häst han är ett barn på 10 månder... INGEN HÄST!!
Han pussar Rocky och alla vi vuxna...
Blir alldeles sarliga tills Rocky börjar störtgråta...
Alexander pussas och så nyper han till honom i sidan som vi inte ser. Så Rocky blir märkt för en tid framöver...
Alexander blir hänvisad till sitt rum och sitter där mitt på golvet och gråter/skriker...AAAAAAAAJJJJJJJJJJJJ!!

VAD GJORDE ONT LIXOM??

Annars har dagen vart bra!! Jag gjorde en ny rätt till middag. Färskpasta med Cornbitar i sås med örtkryddsmak. Det uppskattades här iaf!!
När Alexander skulle borsta sina tänder borstade han håret för att enbart jävlas... Men jag nonchalerade det och tog min tandborste och borsade hans tänder. Sedan tog jag bara en tvättlapp och tog bort det blåa i håret på honom.
OM han somnade på en gång...
SOM en klubbad säl med jävuls horn!! // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Mickis

Åhej och hå...att han kunde sånt där då, det kunde man inte tro :-) Jösses, vilken dag....hoppas du slipper såna dagar igen :(

2008-08-21 @ 08:14:38
URL: http://mickis74.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0