Tisdag hela dagen

Jaha då var barnen påklädda och mätta i magarna och kollar på SUPER TREON på Nick Jr.
Jag själv ska passa på att klä mig och sätta på mig spakel. Tänkte ta vägen förbi staden för att se om jag hittar nå mysdagisbrallor till Alexander. Såg idag att han är på G att växa ur sina 92:or. Dem går än men är något korta...Å ska kolla om dem har någon rea kvar eller om jag är ute sent?
Jonathan är inte så där super nöjd... Men han får vänta med att sova tills mamma är klar.
Har diskat lite och plockat undan och gjort det en god fruga ska göra *whiiiiiiiiiiiiiii IN MY AS LIXOM*
Men det känns bra... att lämna hemmet i gått skick då mår man bättre när man kommer hem igen.
Ska till jobbet 13 och hälsa på... Vill egentligen inte... men har lovat!! // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: virran

puss!

2008-08-19 @ 21:42:58
URL: http://veronicanoer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0