UTMANAD

Utmanad av :Mickis


1. Beskriv reglerna

2. Svara på alla frågorna

3. Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar.

4. Be dem läsa din blogg.

5. Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen.  




Fem saker som finns (fanns) på din Att-göra-lista idag?

1. Sovmorgon

2. Frukost

3. Laga lunch

4. Göra snyggt i köket

5. Sova på soffan en stund


Vad gjorde du för 10 år sedan?


Var tillsammans med Zebastians pappa. Gick ut gymnasiet


Vilka platser har du bott på?

Santiago

Västerås


Fem saker du skulle göra om du var biljonär?

1. Köpa en villa
2. Köpa mig ett körkort eller ta ett.

3. Köpa en bil kanske tom två

4. Göra  alla i min familj skuldfria =) Även vissa av mina vänner!!

5. Köpa något som min Sambo VERKLIGEN ville ha


Utmanar:
Madde
Thette
Verro
Anna
Lone
Jessa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0