Vad tror ni om

att åka buss ner på staden en dag som denna BARNBIDRAGSDAGEN och PENSIONEN kommer idag... Kommer jag få vänta i evighet på bussen eller kommer det att gå super...
Jag är måttligt sugen på stan idag, men jag lär nog åka ner och säga hej till dem andra mammorna. Det var ett tag sedan. Ska nog logga in mig på msn och höra om Mickis vill med...Eller vad det idag hon skulle göra nå annat??
Värt att fråga...
Alla andra skolar ju inte sina barn på dagis för att få en normal vardag...medans vi andra mammor kan springa runt och fika nere på stan ett tag till ett år eller så...
Fast jag saknar ju vissa enormt... Mammor alltså...massa skrikande och jobbiga barn saknar man väl inte...Eller gör man??
Hahahhaaaa
NEJ men seriöst jag kan INTE sitta här... Då hinner jag aldrig ner på stan itid...
ÅÅÅ vad stressigt det blev...
Eller FAN jag har ingen lust men jag vet ju att när jag väl kommer ner så kommer det bli super duper bra... // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Mickis

Hoppas du får/har haft kul trots att du inte kände för det innan....brukar ju släppa bara man kommer iväg. Nästa gång hänger jag gärna med.

Nu ska jag dricka kaffe sen tror jag det är dags för lilla D att sova lite igen.

Kram o hej

2008-08-20 @ 10:08:35
URL: http://mickis74.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0