Yhooo!!

hallå fuckers...
Det ska här med bli mitt nya uttryck. Det är dock snott av min tråd vän på familjeliv. Men men...


Jo min nikotinist till sambo drog gärnet hemifrån idag kl 13:00 SÅ JÄVLA SKÖNT...
Fast jag tycker ju samtidigt så fett synd om honom för att han just ska sluta snusa och röka. När han mår så där dåligt. Idag är han i stadiet.
Det är så synd om mig, jag är en hemsk människa och ingen tycker om mig stadiet. Å stadiet undrar om det finns någon annledning att ta en cigg eller snus??


Igår var han bara så jävla tjurig. Å just den dagen gårdagen skulle vi till Familjerätten och skriva faderskapspapper för Jonathan.
Å shit va han bitscha där inne. Det var näst intill pinsamt.
Varför står det inte fader här... Å bara mannen... Å det här är det töntigaste prossesen ever säger han typ fyra gånger.
Som en barnslig trotsig snorunge var han.
Men jag har lärt mig under min sambo/kärleksrelation till nicke att han får skämmas själv. Jag vägrar skämmas för honom. Det är han som får ta ansvar över sitt beteende.
Å jag kan ärligt säga att han var lite rolig oxå.

Vi hade med oss Danne G. Å det står ju på dem där papprerna när man ska ha blivit gravid. Då ropar Nicke till Danne när han ifågarsätter varför det står så där.
-Danne har du med dig leg eller?
-Ja vadå då...
-täntke att det kanske är du som är farsan för jag va då fan inte hemma den här tiden, tänkte du kunde ta på dig faderskapet på denna grabb jag tog fan för den andra.

Vi tyckte det var super skoj. Med våran sjuka humor! Men det tyckte dock inte hon på familjerätten hon tog sitt jobb på fullaste allvar!!



Medans vi skrattade hämtade hon vitnen som skulle vitna våra namnteckningar. Så nu är inte fader okänd längre på Jonathan och vi har nu gemensamvårdnad.

När vi kom hem sedan var Nicke fortsatt grinig. Jag fick skäll för det mesta. Eller skäll och skäll han var bara as tjurig. Jag bad han ducka fram kaffe muggar till mig och Malin. Vi gav våra små kidz mat.
Då tittar han och svarar NEJ! As sur... 
Å så gick han ut på balkongen med Danne G i släptåg.

Så kaffet fick snällt vänta för våran del. Å Malin frågade...har det inte gått över än hans tjurighet??
NEJ...
-borde de ha gjort det eller?

Fast ärligt så har Niklas bara dragit ut på H-vetet. Med att trappa ner. Jag tror på att sluta TVÄRT!! För hur det än är kommer ju dagen när han varken skall röka eller ta nikotion tabletter.
Då är det lika bra att göra det på en gång. Skita i allt...

Jag är ärligt lite nervös för att jag skall lämna mina tre barn med min nikotinist till sambo på fredag och inte komma hem förrän på lördag. Som tur är... har jag fått JA från Nickes mamma och pappa att dem tar Alexander och jag hoppas på strålande sol för då hämtar dem Alexander redan på fredag efter dem slutar jobbet. Å är det dåligt väder då kommer dem inte förrän på lördagmorgon. Mamma har jag ringt till nyss. Hon hämtar Zeb och Jojje tidigt så tidigt att jag kan slappna av. Niklas själv ska ju AM-fotbollsmatch så han och jag behöver ju iaf barnvakt. Men det känns bättre ju tidigare dem åker. AS TÖNTIGT JAG VET!!
Å jag vet oxå att Nicke aldrig skulle betee sig som ett Svino mot barnen men det känns lixom lugnare för mitt moders hjärta....
TÖNTIG jag är va jag ska ju vara cool ju!! *skrattar*



// MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0