16

punkter blev det på min fucker lista... jag kallar det så... jag är så less på detta men ska tro på detta. Allt negativt ska omvändas till något positivt...eller hur är det man säger...Som familjen H (maddos) ALLT ORDNAR SIG.... Å det gör det ju förr eller senare och till det bästa. Jag brukar ju ha tanke gången att det som händer i livet gör dig starkare. Alla prövningar här i livet är till för något som kanske händer. Gör en förbredd för något värre...eller typ något i den stilen. Jag har iaf skrivit ner 16 st saker som jag är fett jävla less på. Å det var inte alls något svårt...skrattar...svårare var lösningen. Men jag har även hittat 16 vettiga lösningar enligt mig... Men nu är ju frågan... hur fixar Nicke att ta mina 16 punkter...? vi får se... // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: mickis

Oj, ja det var ju några stycken det :(



Hoppas att ni kan reda ut det hela och att det snart rullar på bättre hemma hos er.



o du vet vart jag finns om du vill vräka ur dig!



2008-12-18 @ 17:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0