7 timmar sedan sist..

jag har fått en del gjort ska ni veta...två julklappar till har inhandlats och skall läggas under granen. Jag har ätit lunch med våra vänner...Å så har vi hunnit med att sladda lite med Danne. Mamma och Pappa kom och hämtade mig och Alle. Vi åkte ut till Erikslund för att shoppa lite. Vi gick in på Nisses och Leksaksaffären och så apoteket sedan hade min pappa tröttnat på alla jävla bilister som körde som galningar. På parkeringen utanför apoteket hade tre bilar krockat... oj oj det är tufft i julhandeln.
När vi fick skjuss till Anette och Adam hade två bilar krockat i vattenfallskorsningen.
När vi kom dit hade Danne redan kommit.
Vi åt lunch och dem stora tittade på Harry Potter medans vi vuxna tittade på Alle som dansade till radion. Klockan två bar det av hemma. Å det är ju ett under att Danne äns håller bilen på vägen... fast han tar nog det betydligt lugnare med mig i bilen än i vanligafall...
På vägen hem vid infarten till Bäckbycentrum hade fyra bilar krockat... alla utom en hade fått en bil i arselet... 
GALNINGAR.... 
Å så kom vi hem... // MARIA MAROSKA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0