Alexander...


Kladdgrisen Andersson har namnsdag idag...Å står just nu i badkaret...
Eller då jag börjar skriva stod han i badkaret...men det har hänt en del sedan dess...
Alexander är nu uppe och sitter här brevid mig... I min datastol....Jonathan sitter nytröstad och nybytt i gåstolen på andra sidag...Vi lyssnar på Niklas Strömstedt...
Jag har lagt upp svenskmusik i en mapp här på Nickes dator...Å av någon konstig annledning så tar den slumpmässiga låter...Å nu har det kommit tre låtar på raden av Niklas Strömstedt.
Måste ha kommit åt någon knapp....
Inget ont i Strömstedt då jag är all ätare när det gäller musik...men tre låtar på raden var väl att ta i...
Alexander har nyss satt på sig sina nya strumpor han fick av Madde igår. Med min hjälp... Å så sjunger han...
En Inna och en man en inna och en man...
Fast nu dansar han som dem gör på Ztv....hahhaaa undrar om detta barn kommer börja med något som har med musik eller dans att göra.
Han lägger ofta texter på minnet och dansar mer än gärna...Eller är det så här två åringar är?
Sedan att han inte kan prata rent gör ju texterna ännu roligare att lyssna på...
Hur det än är...har han namsdag... Å snart är det väl Jonathans tur med...han har med namnsdag i december... // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Micki

Grattis till Alle på namnsdagen =)

2008-12-12 @ 10:18:14
Postat av: Anonym

Stort Grattis till min Alleman på namnsdagen!

hoppas "glasyren till pepperkakan" passar..

Puss & kram...=)

2008-12-12 @ 11:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0