Ängnade

dagen till att ringa runt till några av minna vänner jag inte pratat med på ett tag. Å även till dem jag pratar med rätt ofta. Jag har blivit anti msn och håller på att ta fullt avstånd till det. Jag anser att det är ett rätt ruttet sätt att ha kontakt med sina vänner på. Man ser ju inte hur dem mår...När man pratar med någon IRL så hör man...eller man kan iaf kanske höra hur den andra mår. Om man känner varann bra. En annan andledning är att jag tröttnat... Det är inte roligt. Det känns så jävla icke närhet. Alltså så....fan jag hittar inte ordet....så icke ja men typ opersonligt. Fast jag tror att det är en lång svacka jag har just nu när det gäller msn.
Jag tycker verkligen så illa om min egen dator som lägger av och blir helt blå ibland eller så dör den bara. Jag sitter bara vid Nickes dator nu förtiden. Å jag känner mig lite stressad när jag inte kan sitta i lugn och ro. Det gäller även mitt bloggande. Vissa dagar har Nicke datorn och vissa dagar är jag inte hemma. Å när Nicke spelar WoW eller annat online spel så känns det lite off att sitta och ockupera hans dator med mina blogg inlägg... 
Alltså Nicke påpekar att jag ska säga till om jag vill låna datorn så är det helt okey. Men jag vill ha en egen...en egen som funkar...7-24. Då kanske jag kan börja med mitt msn igen...
Men vist jag tittar in då och då...jag är inte helt anti än....

Jag önskar mig en bärbar dator i julklapp och en plattång... // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Hanna

DU har fått en utmärkelse i min blogg! :)

2008-12-11 @ 19:08:22
URL: http://prinselliot.bloggspace.se/
Postat av: therre

alltså utan msn finns jag inte:-o

2008-12-11 @ 22:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0