Är att suga kuk

ett bra perventivmedel...eller är det ett bra sätt att komma undan när den andra vill ligga?
Svara mig då...någon??

vet inte hur andra är när det gäller detta med sex...jag har välldans svårt att både skriva om det och berätta om det. Om mitt sexliv alltså...
Mina vänner och jag pratar INTE om våra sexliv i detaljform. Det är väl mer i förbifarten...Något som senaste dagarna...sedan i lördags faktist är detta med att suga kuk. Hur bra det är eller hur bra det inte är? Å varför man gör det? Eller varför man inte gör det...?
En del vill inte äns prata om suga kuk överhuvudtaget...
Jag själv är rätt frispråkig när det gäller sex och blir sällan generad när det gäller sex överhuvudtaget. Pryd är jag inte...men  därimot är det stopp när det gäller mkt när det gäller sex. Konstiga grejer för mig är strypsex...Å aj sex.
Suger dock kuk om ni undrar... men jag ligger hellre...
(kanske för mkt information för vissa men sluta då läsa nu)
Jag har iaf aldrig tyckt illa om att suga kuk så länge den är ren...Disco balle går fett bort...precis som disco fitta. Alltså...INGEN aldrig skulle äns få tänka tanken och hålla på att snuska så där efter en svettig fylle runda på krogen.
Det är bara att fetglömma...
Å suga kuk på någon man inte känner går oxå fet bort... Nu har ju jag fast förhållande så det var länge sedan man hamnade i situationer med folk man inte känner.
Men det går iaf fet bort...
Jag vill gärna känna kuken först... 
Å något som jag undrar med..är hur vanligt är det att ABSOLUT inte suga kuk? Å hur många suger för husfridens skull? Å hur många gör det för att partern vill det fast dem inte själva vill?
Det är något som jag verkligen kan tycka är tragiskt att det faktist finns tjeje/killar som suger kuk för att den andra vill...fast man innerst inne inte vill det själv.
Det är förjävligt...
Det är förjälvligt att göra mkt som man inte vill fast man gör det för att man tror att den andra ska må bra...
Jag själv är ju välldigt ärlig när det gäller sex och hur jag vill ha det... Jag tar inte vilken skit som helst... Å skulle ALDRIG prova på något jag ABSOLUT inte ville...
Men sedan finns det dem som gör det...Å det suger..  
Är det okey att suga kuk utan att få en gentjänst tillbax. (orgasm)??
Alltså...det gäller väl att ge och ta... och ge och inte få?
Om två glas vin fått mig att bli tokig? NEJ!!
Jag har börjat att fundera på om suga kuk ska bli min nya grej... Då blir det ju inga barn. Det kanske skall bli mitt nya perventivmedel eftersom jag tänke att vi kunde tajma in en ny bebis 2010. Däför tänkte jag att eftersom inget annat preventivmedel är 100% så är ju suga kuk ett 100% preventivmedel. Så vitt jag vet så hamnar spermierna i magen om man sväljer...eller sköljer en mellan tänderna så där fint...  (KRÄKS)
Så utan att nämna några namn ska jag bli som dig... Jag ska suga istället för att ligga... iaf ett tag framöver...har inte räknat ut än när jag kan börja ligga för att få barn 2010  Eller iaf försöka få barn då... barn är ju en gåva... glöm inte det...
Suga kuk med kanske enligt vissa? // MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0