Äran

att få ett barn döpt eller namngiven efter sig är helt otrolig. Maria CAZANDRA Victoria ska hon heta...
Jag måste ärligt säga att jag...hård som sten...
fälde en tår för att bebisen ska heta Maria efter mig. Jag har själv förstått sedan länge att jag skulle betyda mkt under förlossningen. Men jag förväntade mig aldrig att den lilla flickan på 48 cm och 3.4 skulle få bli namngiven efter mig. Det är värt att fälla en tår för. En stor och rätt många faktist....

Undrar ja...om mina två minsta söner kommer sloss om denna tös när dem blir äldre... !!
Jag är iaf ärad (kan man säga så) att hon får heta som jag...efter mig och min insatts på förlossningen. // MARIA MAROSKA


Kommentarer
Postat av: Mickis

Klart det måste kännas mäktigt o bra...det är ju skithäftigt!!!! =)



o vad söt hon är :)

2008-12-12 @ 09:38:41
URL: http://mickis74.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0