Ärligt...

jag är fan morsa till min egen sambo ibland...Å han "hatar" verkligen... mig...Men i natt fick jag nog... NOG!!
Å speciellt när jag själv har ap ont i halsen...Jag är på gång... på gång att bli sjuk... Men jag ska ta en dunder grogg till mot kvällen sedan...
Men iaf...I natt fick jag nog.. han ojjade sig och klagade på sin smärta. När inte starka värktabetter hjälper så är det ju nå fel? eller är det inte det? Är det bara jag som är knäpp, nojig och en smula för orolig?
Jag blev iaf sur i natt...Jag var upp och tittade till honom flera gånger när han satt här framför datorn och suckade...Då hörde jag det enda in i vårat sovrum.
(inte för att vi bor så stort men jag brukar faktist sova eller inte vakna)
Någon gång strax efter ett sa jag till honom nu kommer du och lägger dig..... ta en extra tablett och så tar du min värmedyna och lägger huvudet på... så hjälper det...
Nicke envis sa så klart nej...
Å låg och ojjade sig till tre (tror jag den va) Då gick han upp igen.. Jag sov vidare till 04 då jonathan vaknade...
vaaaa fan!! klockan fyra... NO WAY... så han fick välling och somnade om... till kvart i åtta...
Klockan fyra blev jag så sur på Nicke av ren oro ska jag väl bekänna så jag fräste till honom.
Men ha så där jävla ont då...men gnäll för fan inte när du inte lyssnar på mig när jag säger att värme is da shit...
Sedan gick jag och la mig... stängde dörren till mig och jonathan. en kvart senare kommer han å viskar...
Maria kan jag få låna din värme dyna...jag tror jag skall prova med den iaf...
Han fick den...Å gick och la sig i Zebastians säng...
Å vem hade somnat så fort värmande varmaste värmen hade kommit imot hans aj aj...
Joooo min sambo...
Men i morse så väckte jag honom klockan kvart i åtta.
Du får ringa tandläkaren...för när jag tittade dig i munnen i natt så var du helt röd..
Även då tyckte han att jag omyndigförklarade honom...
Men det sket jag ärligt i...
Du må fan ha ont i dina öron...men så vitt jag vet så är det ingen öroninflammation som går  ända ner i tandköttet och har du ont i öronen idag... inte så mkt va? Å vart kommer din svullna kind ifrån...Örat..??
Så Nicke som känner mig väl...blev förståss sur men vet när jag INTE tänker ge mig...
Jag må vara en jävla häxa och domdera...Men INGEN i min familj ska ha sådan smärta så den inte kan sova trotts värktabletter...
Jag blir arg, orolig och lite ledsen.
Så vi blev ju så klart lite osams...Men han fick en tid 9:30 och är nu hos sin tandläkare som tyckte han skulle komma så fort som möjligt till dem...
Nu kanske detta inte har något med tänderna att göra...Men det skiter jag i... eftersom inte en läkare kunde tala om varför det var så där..så kanske en tandläkare kan tala om varför det är som det är?  // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Mickis

Det är bra att du är vaken och kommer med idéer på vad som kan vara knas.



2008-12-30 @ 11:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0