Astma..


Godmorgon!! Hoppas att du har sovit gott...det har barnen här med gjort....  Jag har två ggr undernatten....Vart och inhalerat Alexander när han sov. Han pep på rätt bra i luft rören när jag skulle gå och sova...så då fick han en puff. Å under natten pep det med rätt bra, men istället för att ruska liv i honom fick han inhalerar bricanyl medans hans sov. Snacka om tungsovet barn...

Jag är mkt impad över att han inte vaknar...Men han vaknar ju inte om man behöver byta blöja på honom nattetid heller så... Nu på morgonen hade kraken feber. Så det är bara att ställa sig in på att vara hemma i morgon. Skall försöka fixa barnvakt så jag iaf kan gå till hab med Jonathan å kanske någon vill ha honom så jag kan gå på planeringsdagens andra del?
Absolut inget jag förväntar mig att kunna göra...men försöka kan man ju alltid. Ska iaf försöka...
Så här hostas de vidare och jag ska räkna ut hur vi ska dosera medicinen på bästa sätt...Kanske vi kan härda ut detta hemma. Skulle ju vara så skönt...

bilderna är lånade från www.astma.com  en super sida ifall man undrar över något och vill ha ett bra svar...
Jonathan ropar... whhäääääääwhäääääää // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Mickis

Skönt att natten blev lugn. Hoppas han kryar på sig snart.



Kram

2008-12-17 @ 10:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0