Barn är underbara...

Iaf när dem sover.... Fast dem är underbara när dem är vakna med... Å nyfödda bebisar är ännu mysigare... Å snart mkt snart kommer jag nog att få gosa med en nyfödd bebis...
Det blir nog varken uppgraderings kollande eller möte med medlemarna idag. Tur att jag har både Mickis och Annelie som kan uppdatera mig om vad som blev sagt.
I 30 minuter hav vi nu suttit och andats i telefonen tillsammans med ca 6 minuter mellan värkarna... Å vi la nyss på och beslutade att jag skulle komma PÅ EN GÅNG när nicke kom hem.
Spännande det här...bäst jag kastar i mig nå mat.... // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Mickis

Nädu, inte ska du på nåt möte inte....iväg med dig om du inte redan gått.



Kram på er!

2008-12-08 @ 16:35:43
Postat av: Hanna

OJ så spännande!! :D Lycka till till dig och mamman! (och pappan)

2008-12-08 @ 21:47:23
URL: http://prinselliot.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0