Barnens önskelister...

som vanligt är jag alltid ute i sista minuten. Jag har alltid vart det och på senare år har jag sett det som en sport. Jag skulle ju kunna börja köpa julklappar redan på hösten eftersom barnen är små och inte så ombytliga. Min sport i år är alltså att hinna med en del julklappar på välldigt kort tid. Jag satsar i vanlig ordning på den 23 december. Även fast jag nästan tror att jag och Zebastian ska ta gratis bussen ner på stan på lördag för att inhandla lite till dem stora. Typ det som Alexander har önskat sig...

Alles önskelista:
Blå saker
Orange
Grön
Rosa
Motorcyckel
och en Motorcyckel till Zebbe som han kan låna
Totto hästar
Kossa mu
Grisar
Docka

Jojjes önskelista (som Alle och Zeb bestämde)
Nappflaskor stora
Blöjor
Tvättlappar
Något att bita i
Bebis saker som låter...

(en mkt bra önskelista till sin minsta bror)

Zebastians önskelista:
Jeans st 146/152
bio biljetter
Pressentkort på JC
Pressentkort på Stadium
Nya skatear skor sl 33/34
En dvd spelare
Ny tv

(en rätt "vuxen" önskelista)

Det märks så väl att Zeb inte är så liten längre. Han har ju städat ur sitt rum från barnsaker...nu finns bara böcker och serietidningar. En och annan radio bil står kvar. Men det är bara för att han gillar att köra radiostyrt sommartid. Sedan är det tv och säng. Å så bokhylla för alla böcker. Som han fått av sin blivande fru... Towa...Hon säger att hon och Zeb ska gifta sig...när man säger det så bara flinar han. I morse sa han...ja men då lär hon haffa mig först för brudarna svärmar runt mig i klassen....
Snacka om självsäker i brudsnacket... värsta lixom!!
Vi får se vad tomten kommer med. Än så länge ligger det endast två julklappar under granen. En till Nicke från hans jobb och en till Alle från hans dagis.
Får se vad tomten kommer med.... // MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0