Blir typ ap galen...

Jag har nu letat som en galning efter pepparkaks tröjan... Vart i helvete har den försvunnit...Har kastat ut all ALL smuttstvätt på golvet för att leta där...
Alla låder...Alla skåp...I rentvätten... Å våra låder...JA för fan Överallt...
Drar nog snart av mig håret...
GHaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!
Jag gör allt för att förbreda ifall det är så att jag är på förlossningen... i morgon när lucia kläderna ska med till dagis. Redan i morgon skall barnen på dagis Lucca för skiljes pensionärer och sedan julpyssla med dem.
Som vanligt...Som alla andra år... Men vart i helvete har jag gjort av den.... byxan och hatten hittar jag... Men tröjan är som bort blåst...
FAN FAN FAN!
Å så fort jag visar tomtedräckten börjar han gråta...
INTE MAMMA....inte den... Nehepp...
Ska leta vidare.... PANIK.... // MARIA MAROSKA


Kommentarer
Postat av: Mickis

Jag kollar efter J´s bara jag kjan släppa D för en stund sen.....så har vi tur hittar du din eller jag min ;)

2008-12-08 @ 10:33:07
Postat av: Mickis

Skit...hittar det inte...hittar allt utom det. Börjar tro att vi kanske gett bort pepparkakskläderna då =(

2008-12-08 @ 10:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0