Blogg.se

Allvarligt... jag har alltså skrivit tre blogginlägg idag och inte ett enda blogginlägg syns. Är inte det konstigt så säg?
Jag har mailat kundtjänst eller va fan det heter...kundservis heter det nog. Å får tillsvar att dem att dem håller på att uppdaterar systemet...??
Hur kan det då komma sig att alla andra bloggar jag läser på blogg.se har uppdaterats idag. Men jag JAG jag... jag får minnsan vänta... Är inte det jävligt fucked up så säg?

Men hata... Jag vill inte gå till någon annansida och blogga mer. Jag som vart så jävla nöjd...Betyder detta att jag måste byta?
Eller vad betyder detta?
Ska jag bli ap sur eller vad är problemet?
FITTA...ursäkta men min dag har vart helt upp och ner iaf...jag behöver inge mer motgångar... // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Mickis

Lite pga strul som jag bytte när jag skaffade mig en ny blogg.



Blev lite förvånad igår när jag såg att du inte skrivit något någonstans typ....så jag o T trodde du o Vickan var på förlossningen -ler-

2008-12-03 @ 08:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0