Det har slagit runt i knoppen på mig...

jag bestämde mig redan igår kväll... att denna morgon skulle gå i bakandets tecken. Men vet du... jag ångrade mig fett mkt i morse...
Men eftersom jag svullade i mig dem sista mackorna igår kväll här i min ensamhet innan Nicke kom hem så...var det bara för mig att börja göra detta när jag mot min vilja var tvungen att gå upp. Så de var bara att sätta igång. För ingen affär i världen skulle väl låta mig "handla" utan pengar.
Skulle nämligen ha köpt just bröd till en super härlig Lucia frukost igår efter lucia firandet i går...men jag hade missat att ta med mig pengar å Nicke hade redan tagit bussen till skälby.
Å dem två brödskivorna som fanns kvar i gårkväll skulle inte blivit någon vidare frukoste heller för den delen.
Så här bakas det...just nu är  bröddegen på jäsning.
Så här bakas det alltså på lucia morgonen...

 
Som rubriken lyder...det slog runt i huvudet på mig // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Mickis

Jösses, vad du är duktig då ;)

2008-12-13 @ 08:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0