Disco...

Zebastian ska på sitt första RIKTIGA disco ikväll...

*jippikajjej*


Han är lite nervös sa han i morse...   Lillen är nervös för sitt första disco...
Det kommer bli roligt...Hoppas jag iaf att han kommer att tycka.

Dem ska köra Nobelldag i skolan när Nobelldagen är nästa vecka. Dem ska ha middag och i torsdags skickade jag emd ett vinglas till skolan. Det är "finare" kläder som gäller den dagen. Han har redan frågat om han får låna slirren som jag hade på maskeradfesten sist.
ROLIGT...
Han och mamma övade vals här igårkväll. Jag och han övade oxå lite igår. Han är fan haj...fett haj på att föra en i vals.
Det är mammas pojke det. 8 år och kan dansa vals. Inte ens hans farsa kan valsa runt i en vals.
Nej det är mammas shitkid...  

NU ska här bytas bajs och väcka Jojje...Nu har han sovit aplänge... // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Viktoriae

Vilken lirare som kan dansa vals! Hade han trevligt på discot?



God kväll!

2008-12-06 @ 22:33:28
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0