En flarra eko vin

senare sitter jag här...fortfarande andfådd efter kvällens skratt anfall. Hur kul är det inte... när man kan asgarva med sina svärföräldrar? Vi bet ihop och fullföljde våra planer när de gällde våran spelkväll. Trotts att Nicke var apsjuk tyckte han det var okey med "sin" familj här.
Jag och alexander hade förskaffat oss rödvin, saft, lättöl, korvar, ostar, frukt, kex, glögg och pepparkakor för att få en super skön kväll med massa roliga spel.
Nickes föräldrar kom efter halv sex rycket för att gosa barnbarn innan dem gick för att sova vid 19:00. Medan med gosade fickade jag fram ostbricka och korvbricka och ställde vinet på luftning och bara gjorde klart helt enkelt. Nicke fick vila lite...
Å fast han var super sjuk hade han faktist städat undan i köket innan jag och Alexander kom hem idag.
Han kan om han vill...eller när han vet att jag vill...det går ju att tålkas på olika sätt faktist.
Vi spelade dem spelen vi brukar göra...Å det är på blodigt allvar men med massor med humor...
Nickes pappa och jag delade på vinet...medans börderna Andersson delade på ölen och svärmor fick snällt dricka saft. Fast det var någon som var själv bestämt sedan innan....
Jajja...vi har haft en super kul kväll...
Nu ska jag ta mitt skallebank...som jag ej fått av vinet utan utav allt skratt... Tur man knipövar...hahahhaaa  

Madde: vinet du gav mig var mkt bättre än det andra ekovinet...en ny favvo!! TACK!!

// MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: maddo

=) puss puss..

2008-12-28 @ 13:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0