En rätt gnällig

dag har det vart idag... Från både det ena och det andra hållet. Här hemma är alla sjuka utom JAG och Zebastian....men Zebastian är ute och leker med sina vänner och har vart sedan eftermiddagen... 13:34... Så... Jag känner mig rätt så ensam.... Tyck synd om mig!!
Man kan ju tro att barnen ska gnälla mest men så är icke fallet här hemma.
Julstämmning...NEJ jag vet inte vart den är...Å den kommer inte komma...förrän jag sitter hemma hos min egen mamma och pappa. Kanske när jag kommer hem till Nickes föräldrar...
Jag har kommit in i en nagativt hjul...men jag tänke att jag skulle duscha av mig den efter city Akuten i kväll... Jag ska lägga mig i badet...  jag ska lägga mig och bara vara...med en ansiktsmask... drömma mig bort... lossas som om jag inte lever mitt liv längre... sväva ut...
Men jag kan redan nu skriva att det inte kommer bli så... För mina älskade barn kommer hålla mig vaken i verkligheten...min sjuka sambo med... City akuten ser jag på dem första tio minuterna...
Någon som vill ta över min personliga kaos?
Kan man lämna retur på sitt liv ett tag? Bara en liten kort sväng... Komma tillbax till 2009?
SNÄLLA?
Jag orkar inte....
Jag gör ett veto på mitt liv... // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får flytta in här om du vill....du o lilla D kan dela rum fnissar



Nädå, men jag hoppas att du snart känner dig gladare, att alla därhemma snart är pigga och glada igen och att ni får en underbart fin julhelg tillsammans.



Love you!!!! Kram på dig!

2008-12-22 @ 21:16:09
URL: http://mickis74.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0