Fackligt nomineringsmöte...

Vad ska jag skriva om detta då...Jag har egentligen för ont i huvudet för att äns skriva mer idag. (kväll eller natt kanske)
Men jag måste ändå skriva att jag har vart där i kväll. Med en skara tappra medlemar som var där...
Dåligt uppslut...
Men jag tror ärligt många tror att det är för svårt...Å att der räcker att bara betala in sin fackavgift...

SHIT klockan är ju fan kvart över 12 det här går inte...återkommer i morgon.
Är iaf nominerad och har mitt engagemang med i spelet... puss // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: malinm

Haha då åkte jag nog i en supersnygg åkpåse á la 80-tal i puffärmar? :D

2008-12-05 @ 00:20:32
URL: http://malinm.se
Postat av: Mickis

Ja, det är tråkigt att det är så dålig uppslutning....typ 1 % av alla sektionens medlemmar...o då är mer än en tredjedel från styrelsen. Trist!



Vi gör iallafall vad vi kan, du o jag o dom andra =) att försöka engagera oss så mycket vi mäktar med och tycker det är roligt.



Känns bra att vara med på så många nomineringar och nu är det bara att hålla tummarna att man får chansen att vara med ett år till =)



Kram kram o ha en bra dag.

2008-12-05 @ 08:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0