Fick för ett litet tag sedan...

veta att en av mina barndoms kompisar ska ha barn i slutet av juni. Det märks så väl att vi börjar komma upp i åren för fler och fler pratar och planerar barn. Å nu ska en av dem jag verkligen gläds åt få en liten bebis i sin famn i slutet av juni. Nu gläds jag ju självklart åt alla som får små bebisar eller barn. På det ena eller andra sättet. Men jag tänker inte sticka understolen med att jag faktist tycker att vissa bebis besked är mkt roligare än andra. Jag blir själklart alltid super glad...
Men shit va dumt det låter... Klart jag gläds åt alla som får barn...
Klart jag blir glad...
Fan... töntig jag är!!
Hur som så tänker jag iaf hålla tummarna nu att bebisen stannar kvar och vi kan få spana in både nytt hus och bebis till sommaren... // MARIA MAROSKA

foto taget från Lennart Nilssons bok...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0