Förr...

hade vi såna här mornar som vi hade i morse....
Jag vaknade 11 eller vi vaknade 11 rätt lagom måste jag säga... Vi softa i sängen en hel timme innan vi gick upp. Vi käkade Pez godis i sängen och snackade massor. KÄRLEK... Japp! Idag har vi även snackat om hur vi hade det innan våra barn. När Zeb började vara hos sin pappa 50% av tiden och hur ofta vi låg i sängen och bara pratade och toghand om varann. När vi sov aplänge på helgerna...Å även vardagarna eftersom vi båda jobbar inom det otroliga pissdåliga betalda arbetet som vi har..vården. Hade vi ju massor med varadag förmiddagar tillsammans... Nicke är den morgonpigga av oss, iof har även han blivit sämre på att stiga upp på morgonen. Men han gjorde ofta iordning frulle och kom med den till sängen. Vi käkade och somnade om. Det var så jävla najs...
Jag saknar det...Mer än någonsin... Men jag skulle ju aldrig byta bort mina barn för att få vara bakis eller för att få vara med Nicke ensam i sängen i flera timmar. Men jag saknar det otroligt mkt...
Det är långt ifrån ofta vi är utan våra barn. Okey vi har nog rätt ofta barnvakt till våra barn, men vi har ett rätt aktivt liv med idrott och föreningar. Möten och jobb... Men det är sällan vi har barnvakt för att göra något roligt TILLSAMMANS...










// MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Mickis

Förstår dig helt...o känner likadant. Men säger som du, skulle heller inte vilja byta bort våra kottar som vi faktiskt gjort tillsammans heller.



Vi får ett dygn själva fredag till lördag, då vill Ts föräldrar ha ungarna och antagligen tar dom alla tre....ända till 15 på lördagen, så då får vi verkligen lyxa och det ser jag fram emot =)

2008-12-07 @ 22:22:50
URL: http://mickis74.bloggagratis.se
Postat av: Mickis

Oja, vi ska njuta...lovar =)

2008-12-07 @ 22:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0