Första inlägget för dagen...

skall handla om min älskade karate kille...Som nu har graderat sig för tredejgången på 1½ år. Duktiga killen!! Jag är stolt som en höna men tyvärr så missade jag det hela. Men Nicke filmade och tog kort så jag missade det ju inte helt helt...
   
Tyvärr blev dem mesta korten rätt så suddiga. Vet inte varför om det kan bero på blixt och dojojns speglar eller om det är våran kamera? Filmerna blev bra iaf.
Zebsatian var super nervös och var nästan lite otrevlig. Men det gick bra iaf det var ju det jag sa innan... Du behöver inte vara orolig för du fixar det så jäkla bra...!! // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Mickis

Klart du ska vara stolt....han är ju jätteduktig....tredje gången på 1½ år, det är väl bra det =)

2008-12-10 @ 17:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0