Fuck...

ser senariet syskonfotografering framför mig...

*En tjurig Zeb kommer från skolan...Blöt på jeansen och skitit tröja...
(jag har packat ner rena kläder ifall att)
* En snorig Alle som inte kommer att sitta still för fem öre...Å när vi tillrättavisar honom kommer han börja gråta och åla runt på stolen eller golvet eller vad dem nu skall sitta...
* Jonathan kommer tjura i högansky för det enda han vill är att få sova...

Jag kommer stå där och försöka göra det bästa av situationen och känna hur det börjar pärla sig med svett på båda näsa och panna...Å blir det extra jobbigt kommer det även kännas i nacken...
Jag kommer känna mig frustread och vill egentligen skälla...Men gör det inte för att då blir hela senariet syskonfot ännu mer fucked upp än det var innan...
Barnen kommer iaf känna igen mammas frustration av sinnes kaos och bli ännu värre...

* Zeb kommer säga saker som...-fan va drygt måste vi... -mamma ge dig orka syskonkort  -mamma skit i det här alle är iaf helt jobbig och inte sitter still

* En snorig och icke stilla sittande Alexander kommer vi det här laget bli helt galen och vägrar att äns vara i samma rum....

* Jonathan har för länge sedan gråtit sig till sömns och är alldeles röd och uppsvullen i hela ansiktet för att han fått vänta.

SÅ SNÄLLA GODE GUD ELLER HÖGRA MAKT....ge mig ej detta senarium... Ge mig en lätt match när det gäller syskonfoto idag!!

Kanske skulle stanna hemma tills dess...  // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Mickis

Det kommer gå bra ska du se, ta det nu bara lugnt och fint =)



Kommer bli ett jättefint kort!

2008-12-01 @ 09:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0