Gårdagen..

Alltså jag var bara lite less på alla måsten igår...På att vara trevlig och hade så jävla ont i ryggen. Å ivanlig ordning så är jag ingen bra sambo eller mamma när jag har värk...
Något jag aldrig kan fatta är hur dem som har värk för jämnan kan vara så glada och trevliga... hur fixar dem det? Jag får ett sjujävulskt humör när jag har ont...Å min rygg tar vissa gånger kol på mig.
Natten till igår hade jag så förbannat ont så jag vankade av och an här i vardagsrummet mitt i natten. Tillslut hade jag så jävla ont så jag spydde... fatta!!
Sedan tänkte jag...NEJ FÖR FAN... ge mig knark...tog två piller Nicke fick utskrivet när han sågade av käkarna... Å det var Da shit...sedan sov jag...tills jag blev väckt för frulle 8:30...tror ni jag var glad... NEJ...jag var ett jävla mamma monster... Tur jag fick gå och fika på eftermiddagen och ge min familj space...
Å så ångrar jag mig alltid när jag inte förklarar mig...varför jag är tjurig och varför det är som det är... Jaja...
något att jobba på. // MARIA MAROSKA


Kommentarer
Postat av: Mickis

Vet hur det där är....men när man har ständig värk så lär man sig hantera det, man blir så illa tvungen för annars pallar man inte.



Kram på dig, hoppas du är bättre i din rygg idag.

2008-12-15 @ 09:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0