Gårdagen gick fort som fan...

Men mitt senarium med syskonfotograferingen blev inte alls som jag skrev...
Tre mkt fina killar skrattade gott åt fotografen. Alexander är den som är mest svår flörtad. Han fick kämpa ett tag innan Alexander fick ett leende. Men tillslut så... Å sedan så kan dem ju retuchera (eller hur det stavas) korten rätt så bra.
Om en kid blev bra på ett kort kan dem ta det och sätta in i det andra... Typ!
Det var verkligen super fullt med barn på ÖF igår...Nästan för mkt barn...men det var trevligt...
Något stökigt skulle jag ju vilja säga... Men men!! Hem laga mat och iväg igen... JA... klagar gör jag inte...men jag satt inet själv förrän kvällen var här igår kväll... Trött som sate... // MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0