Godförmiddag...

ätit frulle..bytt blöja...torkat bajs...kokat te...givit pencilin...å nu sitter jag här... Sambon har jag skickat till doktorn..Fy fan va han serut..Halva ansiktet är helt uppsvullet..Ögonen är röda och det rinner sate ur dem. Jag är allvarligt riktigt orolig... PÅ RIKTIGT....
Jonathan är på bättringsväg... Han hostar bara lite..Å snoren rinner lite än... men inget farligt alls...
Alexander är frisk..Å det märks på krypet i kroppen på honom. Han vill gå ut...
Zebsatian är med sjuk...Å kommer hit idag.. Tror med handen på hjärtat att han skulle ha det bättre hos sin pappa när vi alla är typ heldeckade...
Jag vågar ju vara sjuk...Å känner mig idag en smula bättre än igår...groggen gjorde nog sitt...men jag känner fortfarande ett stort tryck över huvudet... som att något är på G.
Men kommer Zebstian har Alexander någon att leka med...Någon att kolla på...Någon som är roligare än vi andra döda här hemma.
Jajjaaaa dem skulle ut och köpa nyårs raketer så så sjuk är han nog inte...
Nu skall jag ta hand om kidsen...läsa lite saga och underhålla dem... // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: sarah

Haha och jag tittar tillbaka ;-)

Tycker jag känner igen dig från FL?

2008-12-29 @ 16:21:28
URL: http://thiindra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0