Godmorgon....

Fuck va tidigt mina barn ska vakna... Kanske skulle ge dem en slurk av min hostmedicin till kvällen....kanske dem sover som klubbade sälar iaf till halv åtta? Halv åtta är okey... Halv åtta skulle jag gilla.... Mina barn därimot dem gillar att vakna före 7. Nu ska jag väl inte klaga kanske för det finns ju dem som har det värre...Å det kan även hända under detta tak att barnen sover länge. Men kvart över 6 tyckte Jonathan att vi skulle gå upp. Nicke försökte lura honom med nappen.... Det var bara att fetglöma...
Å i nå jävla lyckorus i gårkväll lovade jag Nicke sovmorgon... fan va dum man är. Förvånad skulle lossat att jag var jätte trött och att det var jag som skulle behöft en sovmorgon.  Men jag tar förgivet att det i morgon är min tur att sova... Iaf till 9:00. Tänkte att Nicke skulle få sova tills dess... // MARIA MAROSKA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0