Godmorgon...

Återstår att se hur mkt jag hinner idag... Det verkar vara bebis på G här i grannskapet.
Efter en rätt bökig morgon med Jonathan...eller natt enligt mig...Men 4 i morse tyckte han att vi skulle gå upp.
VÅGA VÄGRA BEBISAR SOM SKA UPP SÅ DÄR TIDIGT!!
Så jag släpade mig upp för att fixa välling och Nicke fick hyssha ett tag så han inte skulle skrika så han väkte Alexander. Halv fem somnade han om. TACK OCH LOV!!
Halv åtta ringde telefonen...shit.. panik...det kommer att komma en bebis idag var min första tanke...
Vart i helvete ska mina barn vara... Men det hade grannskapet redan klurat ut.
Nu är det värkar med ca 20 minuter imellan sedan halv fem i morse...När jag precis somnade om igen. Vi har kontakt vid detta skrivandes stund efter varje värk... Så vi kan pejla lite på tiden när jag och barnvakten skall byta plats.
Men än så länge känner hon att hon klarar det själv...
Å jag hinner blogga och fixa lite här hemma. Skall strax förbreda lunchen så den bara är att värma ifall det skulle bli något.
Bara för att jag så gärna vill att det skall komma en bebis idag...Kommer värkarna avta.
VET JU SJÄLV HUR JAG GICK I EN VECKA....Å trodde att jag skulle föda.. så inget är ju hundra procentigt bara för att det gör ont var tjugonde minut just nu...
Sov, ät och dusha är iaf mitt råd så här i början...
Så halv åtta vaknade alltså min familj av telefonen...Då var Nicke sedan länge på jobbet.... Shit vi måste sovit gott... Eller vi har sovit gott... // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Mickis

Åh, vad spännande.....hälsa henne från oss båda & önska lycka till :)

2008-12-08 @ 10:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0