Godmorgon...

Spana in pipplorna i facet....MENS JÄVELN är på G!! Det känns även i mitt pissiga humör...Min inte allt för långa mamma stubin har redan blivit 50% kortare än i vanligafall. Det betyder typ NOLL TOLERANS


Men jag erkänner iaf att jag är en jävla fucker när jag är på gång in i en period av några dagar av niagarafall. Nej mer barn till världen så jag kan leva lite normalt. Så jag slipper dessa kännslomässiga svallningar. Om någon då undrar hur jag är som gravid...?
Jag är fan helt normal då... Jag skulle vara en gravid kossa hela mitt liv. Fasiken va bra jag skulle må då...
Utan att ljuga så känner jag inte av dessa humörsvallningar när jag är gravid.. Jag kanske behöver lite extra HCG (eller vad det heter) för att vara normal...


Men jag har nu försökt att i en halvdag att fixa det på ett bra sätt.. jag ska vara en lugn och harmonsik mamma i alla situationer. Å speciellt denna tid i månaden. Fast jag är ju inte riktigt säker på när det är dax för mens..men kroppen säger att det är snart...

Imorse fick Zebastian utbrott på min hårspray...
Jag försökte i lugn och sansad röst förklara att det är inte något fel på min hårspary alls. Utan det är nog användaren det är fel på...
SKRIK OCH GAP
Jag gick ut...
SKRIK OCH GAP....MAAAAAMMMMMMMAAAAA
Jag nonchalerade
MAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMMMMMAAAAAAAAAAAAAAAAA JAG BEHÖVER HJÄLP (trascha i badrummet)
Jag kokade inombords...Jag hade lust att slita upp dörren till toaletten och skrika...
MEN FÖR I HELVETE ZEBASTIAN VEM BRYR SIG OM EN FRILLA...VAD SPELAR DET FÖR ROLL Du ÄR SÅ SÖT ÄNDÅ... Å GE FAN I ATT SKRIKA OCH GAPA INNAN JAG STRYPER NÅGON.... GAHAAAAAA
Tillslut kom Zebastian ut med rödgråtna ögon och säger...Snälla mamma hjälp mig...
Mitt hjärta gjorde gallopslag av inombordskännslor från ilska.
Men jag betihop...
Vi gjorde frillan och Zebastian kunde gå till skolan.

Inombords ville jag bara dra tag i ungen och banka in vett i skallen på honom. Men vad ska det hjälpa? Ingen och speciellt inte honom.

Alexander spelet denna morgon var att med renpintjiv bajsade på mitt golv.
Å då menar jag på pinthjiv...
Alexander är bajsnödig...Jag sätter honom på pottan... Han sitter där...Jonathan tycker synd om sig själv i köket så jag skulle bara BARA bara hämta honom. 5 sekunder bort...När jag kommer tillbax står Alexander och skrattar...
Mamma jag vill bajsa på golvet...
(bet mig i tungan och satt ner Jonathan på golvet)
Alexander bara flinade....
Alexander Andersson på _ _ _ vägen _6 nu är det du som hämtar papper och torkar upp ditt bajs...
Mitt barn tvärvägrar.....
Tänker inte....
Jo det tänker du visst...
27 minuter senare och ett pedagogiskt bemötande med ilska inombords hade Alexander torkat upp sitt bajs och fått ner det i toaletten.
tur det var en hård bajskotte...
Tänker inte ta bort min bajskorv..äckligt mamma...
Men Alexander du har ju en potta och att bajsa i så varför bajsade du inte i den...
Ville mamma torka bajset...
Men mamma ville inte torka något bajs från golvet så det var därför jag bad dig sitta på pottan...
Så där satt vi och dividerade på hallgolvet...
Tillslut reste sig Alexander och hämtade papper och med min hjälp så tog han upp den och kastade den i toan.
Mamma inte bajsa golvet...Mamma taskig...

Va var jag taskig...var jag taskig för att jag lät honom torka upp sin egen skit. Som jag mer än gärna tar bort om den ligger i pottan. Å jag har i flera dagar vart glad för att han bajsar i pottan och för att få torka rumpa....Å så säger ungen att mamma är taskig...

Jonathan hade tröttnat...
Hade jag med gjort om jag hade fått vänta i 27 minuter på brollan och på frukost... Så han åt sin gröt och var inte alls på något vidare humör...men i gick den och sedan sov han gott... tills 10:00

Mitt humör är segt som fan... Jag skulle vilja vara glad...eller jag är inte oglad...jag är bara lite bitsk i vissa situationer som jag inte brukar vara bitsk i. 
Förrästen så känner jag av min magkatarr som vart bortblåst sedan 98 men den kanske ville ge sig till känna lite så här efter 10 år. 
VARFÖR DÅ? kan man ju undra... Men nu ska jag dricka lite kaffe... Jag får snart kaffe besök här...
 // MARIA MAROSKA


Kommentarer
Postat av: Mickis

Skickar över några kilo tålamod, några chokladkakor och en massa tröst!!!!



KRAM

2008-12-16 @ 11:14:05
Postat av: maddo

ha ha.. Alle är ju en kul kille.. fniss

nä skmt o sido =) men jag skratta lite när jag läste de...

puss...

2008-12-16 @ 23:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0