Godmorgon!!

gäspat mig genom denna morgon...från uppstigandets stund. Å jag lär ju fortsätta.... Natten har vart bedrövlig... Alle vaknade precis när jag skulle gå och sova... Ont i örat och benet. Ingen sammankopling alls...Om det inte är någon ny konstig sjukdom? Förskte bädda ner honom... Smög in till mig för att sova... Men ack nej... han grät. Nicke och jag gick upp...Nicke gav honom näsdroppar jag hämtade Sup, vatten och ny blöja. Vi satt hos honom en stund sedan gick vi in för att sova... tio minuter senare... Hör vi hur Zeb ropar... NEJ ALLE släck lyset jag sover.. Då har Alexander smygit in till Zeb för att sova och tänt varenda lyse inne hos honom... 00:10 eller något i den stilen.
As ledsen leder jag honom till hans säng igen...Försöker gå och sova för tredjegången. Men han är helt hysterisk...det gör ont i benet... I benet av någon konstig annledning. Jajaaaa Så tillslut bestämmer jag mig för att gå och sitta brevid honom till han somnar... Det slutar med att jag vickar omkull och halv somnar brevid honom 01:45 smyger jag med tysta steg tillbax till min egen säng... 02:10 vaknar Jonathan av en hysterisk hosta. Liknar Alexanders... NEJ... Nicke vaknar och proppar in nappen... 02:33... hostar igen... Jag letar upp nappen.... 02:45 hostar och gallskrik... Alltså då är jag så trött så jag är alldeles vimmelkantig... Har han med ont i benet och i örat tro? Han skriker så det är alldeles blött i hela hans säng... Drar av honom kläderna..Mot mina principer får han inte en plats mellan oss. Men det hjälper inte...  03:15 tröttnar jag och går upp för att göra välling. Han äter för glatta livet...han får ny blöja och en sup. Nicke gnäller över att han med känner sig sjuk... KUL... så Nicke och Jojje hostar i kapp till 04:00 då somnar vi sött... 05:10...hör jag hur någon tassar i våran hall... Zebastian... NEJ NEJ NEJ....jag vill sova... Men han vikar av in mot toan...kissar och går och sover igen...jag somnar om.. 06:15 ringer Nickes klocka då ligger även Alexander i våran fotände och sover...det har jag sovit mig igenom. Helt död...
Jag känner verkligen att jag lever...Å om 45 minuter ska jag stå på skiljebos centrum och invänta min son som har haft avslutning i Tomaskyrkan.
Då ska vi inhandla någon go mat som vi kan göra till lunch. Jag tror tom att vi ska fira med någon slags tårta för han vart så duktig denna termin med extra läxor hela hösten... För att komma fatt i svenskan... Något bra ska det bli iaf...
// MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Hanna

o vilken härlig natt.. not.. :/

Här har vi på första natten på VÄLDIGT länge sovit hela natten! jaaa! Hoppas vi är tillbaks i gamla rutiner!

NÄr börjar ÖF igen efter julen?

2008-12-19 @ 10:03:04
URL: http://prinselliot.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0